Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Η Αθήνα μέσα στο χρόνο

3:00 μ.μ.






Ένα από τα πράγματα που μου άρεσαν όταν ήμουν μικρός ήταν να ξεφυλλίζω άλμπουμ με παλιές φωτογραφίες των γονιών μου. Ειδικότερα θυμάμαι είχαμε ένα κουτί παπουτσιών στο σπίτι που εκεί υπήρχαν ακόμα παλαιότερες φωτογραφίες , κυρίως προσώπων από τους παππούδες και τις γιαγιάδες μου.
Κοιτάζοντας την σελίδα του αφιερώματος μας δεν μου μένει να πω πολλά. Δεν έχω ζήσει τέτοιες εποχές όντας γεννημένος το 79' . Αλλά μου θυμίζουν τις φωτογραφίες που κοίταζα στα άλμπουμ. Πως ήταν η Αθήνα τότε. Πανέμορφη. Χωρίς να έχει εισβάλλει ακόμα η άναρχη δόμηση και οι υπεργολαβίες...
Δείξτε το στους γονείς σας , στους παππούδες και στις γιαγιάδες σας και είμαι σίγουρος πως θα συγκινηθούν. Παραθέτω το άρθρο της διαχειρίστριας γιατί δεν ξέρω τι άλλο να γράψω. Δεν είμαι το ιδανικό άτομο για να περιγράψω αυτή την τόσο ωραία προσπάθεια


Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ & ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥΣ.

***ΕΑΝ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΛΕΖΑΝΤΑ (ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ COPY & PASTE) ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ LINK ΠΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ...
ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ. ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ.
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ & ΤΑΚΤ -ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ- ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΩΜΗ & ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ....ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ, ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ....
*****
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΟΙ ΛΕΖΑΝΤΕΣ & ΟΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ Ή ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ Ή ΚΑΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΕΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.

Μπειτε καλέ και στην σελίδα

https://www.facebook.com/pages/%CE%97-%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9D%CE%91-%CE%9C%CE%95%CE%A3%CE%91-%CE%A3%CE%A4%CE%9F-%CE%A7%CE%A1%CE%9F%CE%9D%CE%9F/149801415032228








Written by

Αξιολογούμε και παρουσιάζουμε ξεχωριστές ιστοσελίδες στο ελληνικό διαδίκτυο.Ιστοσελίδες που προσφέρουν κάτι διαφορετικό στον χρήστη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 Netgr Blog - Δωρεάν προώθηση ιστοσελίδων. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top