Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

askisitroposzwis.blogspot.gr/

11:30 π.μ.






Πάντα όταν προσπαθούσα να φτιάξω μια σελίδα στο Internet ρώταγα συνέχεια άλλα άτομα αν τους αρέσει η σελίδα μου. Παρόλο που η σελίδα μου είχε κάτι να προσφέρει και στα μάτια μου φαινόταν ιδανική , οι γνώστες του χώρου την έβλεπαν "άσχημη" και λάμβανα σχόλια πως με μια ώρα δουλειά δεν φτιάχνεις σελίδα κλπ.
Από κει και πέρα
Όταν πιστεύεις σε κάτι δεν έχει σημασία η εμφάνιση αλλά το περιεχόμενο. Η σελίδα που σας παρουσιάζω σε αυτό το άρθρο από αισθητικής απόψεως δεν είναι κάτι όμορφο αλλά τα άρθρα της είναι πραγματικά χρήσιμα και πρωτότυπα
Ο εν λόγω χρήστης ο οποίος έχει φτιάξει την σελίδα είναι γνώστης του αντικειμένου που παρουσιάζει και αρθρογραφεί για τα καλά της καθημερινής άσκησης ως τρόπο ζωής.

Επειδή σαν γνώστης τα λέει καλύτερα από εμένα σας παραθέτω το εισαγωγικό άρθρο του


Στην καθημερινότητα ακούμε διάφορους μύθους αλλά και πολλές απόψεις για τα διάφορα είδη άσκησης από φίλους, διαφημίσεις σε έντυπα/τηλεοράσεις κ.α. με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια "σύγχυση" στο μυαλό του κάθε ανθρώπου, η οποία τελικά τον οδηγεί στο να ξεκινήσει αρχικά μια προσπάθεια και έπειτα από λίγο καιρό να την παρατήσει (για πολλούς λόγους) ή υπάρχει και το ακόμα χειρότερο σενάριο.....να μην ασχοληθεί καθόλου με το συγκεκριμένο θέμα!
Ο σκοπός της συγκεκριμένης ιστοσελίδας είναι να ενημερώνει τον αναγνώστη για διάφορα θέματα που έχουν να κάνουν με την άσκηση. Για παράδειγμα, τα είδη της άσκησης, τα οφέλη που θα έχει κάποιος από αυτή, ποια κατηγορία ανθρώπων θα ωφεληθεί περισσότερο, τι θα πρέπει να προσέξει κάποιος κ.α.! Ο στόχος είναι η άσκηση να γίνει "Τρόπος Ζωής", μία διέξοδο από την καθημερινότητα και όχι απλά κάτι καταναγκαστικό γιατί "μου το είπε ο γιατρός μου" ή γιατί "έχω πάρει πολλά κιλά και θέλω να βγω στην παραλία σε λίγους μήνες"! 
Για να επισκεφτείτε την σελίδα

Written by

Αξιολογούμε και παρουσιάζουμε ξεχωριστές ιστοσελίδες στο ελληνικό διαδίκτυο.Ιστοσελίδες που προσφέρουν κάτι διαφορετικό στον χρήστη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 Netgr Blog - Δωρεάν προώθηση ιστοσελίδων. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top